2011年5月25日 星期三

抹茶紅豆奶凍@

   11-5-2011






黃昏時,兩個囡帶「小虎」落街散步,有隻狗走來和「小虎」玩左一陣,就各自歸家。步行途中,「小虎」極力掙扎,大囡捉不住條狗繩,又走狗啦!「小虎」像顛馬般衝過馬路,兩個囡就發矛起勢追,大囡仲追到褲頭鬆,露左一大截底底出黎。大囡事後話:「好瘀呀!醜死鬼啦!等小巴啲人個個都望住我呀!」我問大囡:「點解?」大囡話:「因為我係咁喪叫「小虎,小虎」另外阿妹又係後面係咁喊叫尖叫…」我問細囡:「你見唔見到家姐甩褲呀?」細囡話:「我追追下已經見到家姐甩褲,但係家姐又唔休番起條褲!」大囡即時好激動話:「你仲好講,跑咁慢,旨意你追番「小虎」……好彩我唔停低休褲咋!如果唔係…一定捉唔返「小虎」!」經過一輪你追我逐,大囡終於捉到「小虎」啦!此時患得患失的感覺,攪到兩個囡都落下淚來!兩個囡異口同聲話:「以後我地都唔帶「小虎」落街啦!有陰影…好驚呀!」你隻「小虎」咁曳,罰你今晚無飯食兼罰坐頂公仔!見兩個囡嚇至面青口唇白,就端上此抹茶紅豆奶凍比兩個囡食兼定定驚!好彩!兩個囡食完都識話:「好味……」


沒有留言:

張貼留言