2013年9月24日 星期二

菠蘿油王子蛋糕

 
 
 
27-8-2013今日又上左神奇女俠屋企學整蛋糕!呢個蛋糕係整黎送比我阿哥架!阿哥從小就愛吃菠蘿油,就送個菠蘿油皇子賀下佢啦!在此祝願阿哥身體健康、工作順利、財運亨通!

7 則留言:

  1. 嘩!呢個超靚!! kawaii nei

    回覆刪除
  2. 我就係搞佢唔掂所以要續篇copy,入到我眼火爆,真係比隻虎玩c咗,最慘係有相片電腦己經delete 咗,又唔明備份後程序,我入入吓都唔想入,好累呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打算呢兩日襟備份啦!由得輕鬆搬家自己攪!我習慣已post的食物相會deIete,所以我都係好煩!

      刪除