2014年3月28日 星期五

黑松露煎帶子@


 

 

 

 

 

 

 
 

 

 
 
29-1-2014今日年廿九,食完早餐諗住出門帶「小虎」去沖澡,突然見到屋企對面冒出超多濃煙,嚇得我馬上跑過去通知各鄰居,點知說時遲那時快突然一聲爆炸巨響,大家商議後決定執拾細軟暫時離開,正當我趕緊跑回家突然背後又傳來一聲巨響,嚇得我大叫起來,超驚恐,回到屋裹慌忙叫大囡走,瞓未醒嘅大囡嚇得跑出窗外望,這時又再來多一次爆炸,天上亦火光紅紅,隨之濃濃黑煙滿佈天上。大囡堅持要打比老公才決定離開,老公知道不停叫:「淡定,無事架!離我地較遠唔使驚,留係屋企無事,唔使驚....」就係咁留係屋內不停見到警察和消防員出出入入,已爆炸亦陸續有,個心超擔心!過左1個多鐘火勢減弱,我馬上帶「小虎」去沖澡,跟住再搭巴士去老公車房拜神收爐,攪左3個鐘就同老公去接「小虎」,過年當然要同小虎入定糧食啦!跟住就去元朗食粥醫肚,食飽就去行花市運風車,仲買左支香蕉攬枕比「小虎亅,沿路兩個囡把口未停過,係咁食...食...食...返到屋企沖完澡兩位小姐又嗌肚餓,見雪櫃仲有12粒帶子係度,就整左黑松露煎帶子比佢地食啦!

2 則留言:

  1. Mabel:
    ~你好似搬咗之後, 好似有啲特別事發生,又通渠, 附近又起火. 新聞有無話場火係點引起??
    ~你哋食咗好多小食,啲小食好有特式

    回覆刪除
    回覆
    1. 係!好似一事接一事!有,棚屋冷氣機漏電,引致連澴汽體爆炸!
      真係食得好飽!

      刪除