2014年5月28日 星期三

晚餐







30-4-2014點解工人姐姐做錯事永遠都唔會講句{對唔住},淨係識不停解釋。我係工作時間准許工人姐姐外出2個半鐘,還約她4:00街市等幫我拎餸,,等左半個鐘還未見姐姐出現,打電話又無人聽,唯有打比大囡求助拎餸,到5:10分就收到姐姐電話,電話筒的人說:{我唔識你工人架!佢話佢唔知自己係邊?叫我問你係邊?}我即時話:{我係屯門新墟街市..}我再問嗰個人:{咁我工人而家係邊?嗰個人話:{係元朗合益街市...}我即刻話:{咁唔該你叫佢搭車返屋企呀....}我收線後已嬲到頭頂出煙。返到屋企仲見到姐姐係度煲電話粥,已經嬲上加嬲。放低餸後好聲好氣同姐姐講,如果下次聽唔明太太講乜,就要講唔明白,唔好不停講ok,ok知唔知,點知姐姐一副不耐煩面口話,知道,知道。跟住就話佢都唔想,又話佢明明聽到我話約係元朗等,發生誤會佢都唔想。佢唔出聲我可以當無事發生,一出聲即時撻著我,聲音提高8度喪鬧佢,我問佢我做好心放你2個鐘假,係咪我唔啱,仲有我從來無帶過你去合益街市買餸,你仲夠膽死話我話元朗,你見我同家姐拎住一袋二袋,無幫手不特止,仲係度講電話,你累我企係街市等你1個半鐘,你一句{sorry}都無講,咁係咪太太錯,太太同你講sorry好冇?點解係要比人鬧到一面屁先知驚?硬係要我發顛發嬲先知錯,唉,點解而家啲工人越黎越難教..........................

芝士焗肉醬意粉{全家至愛}
鮮果沙律{全家至愛}
吉列廣島蠔{三父女至愛}

2 則留言:

  1. 噤都得呀,真係唔怪得你噤嬲!佢係咪去咗元朗玩,唔小心過咗鐘,就用去錯街市做借口呀!如果係,佢都幾古惑喎,你小心d呀!

    回覆刪除
  2. 肯定就係傾到忙形!現在先發覺佢面懞心精....

    回覆刪除