2014年8月25日 星期一

36小時黑芝麻牛奶包{中種}

 
 
 




13-8-2014唉...其實係我太仁慈,還是工人姐姐唔知足呢?自問衣食住行樣樣做到足,衣方面每個月買2件衫比姐姐,我唔要嘅衫和手袋又比姐姐,食方面我地食乜佢食乜,除左豬肉外,住方面自己一間80呎幾房,一個厠所獨立用,行方面我坐乜工具你都和我一樣,自問自己一定係一個好僱主,但你還是多多要求,放半曰假又要求我唔好扣你人工,你星期日唔放假又問我可唔可以比$200一曰你,又要求每日有2隻蛋食和2杯咖啡飲,又要求每曰開3個鐘冷氣瞓覺,又要求我提前一星期出糧比佢,又要求唔用潘婷洗頭水改為用沙宣洗頭水,又要求每天同個仔傾6次電話......你作出乜要求我都一一應承,但點解你一見我七月節係屋企燒街衣,你又嚇我話你比鬼攪,又話瞓覺有人掩住你個鼻抖唔到氣,點解你成日都話你見到鬼,你一以再再以三話我屋企有鬼,我真係大吉利是過你!鬼...鬼...鬼...根本隻鬼就係你自己,我完全唔明你嚇我對你有乜好處?既然講到似層層,我諗我間屋唔適合呢個工人姐姐住啦!呢次下定決心要登記過另一個姐姐啦!谷氣到暈,搓麵包洩下氣好過,整左個36小時黑芝麻牛奶包食好過.......
 

5 則留言:

  1. 甘衰。。。
    換左佢啦。你先至係老細!點解要受氣:(
    佢居然甘多要求、仲講得出!!!
    又講d嘢嚇你。真係吾要得

    回覆刪除
    回覆
    1. 正在物色工人!
      而家好工人難求....

      刪除
  2. 博炒!你人太好比佢欺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 我成日都諗佢地離鄉別井為揾錢,盡量對佢地好,點知反比佢地蝦!

      刪除