2014年12月30日 星期二

我的一支花生日










 











 







 

 

 


 
 

 
 




 





13-12-2014今日係我40歲生日!大忙人老公竟然放假陪我,平時老公已好忙好攰,唔想佢太勞累陪我去玩,只要求老公陪我瞓晏些,再煮個多料公仔麵比我食就得!晚上約埋細佬和apple去{皇冠假日酒店}食自助餐慶祝生日,回家再切蛋糕,我只願老公身體健康,生意興隆、大囡則學業猛進、細囡就青春美麗、而我就日日開開心心,無憂無慮........
 
 
 
 

2 則留言:

  1. Mabel:
    ~生日快樂, 身體健康
    ~你哋結婚咁耐, 都keep 到好sweet!! 碗麵sweet 到爆啦!!

    回覆刪除
  2. 多謝Vicky!
    講真自己都覺得好難得!一起19年,還每天都有拍拖的感覺!

    回覆刪除