2014年12月27日 星期六

晚餐


 
 
 
9-12-2014唉,人請工人我請工人,點解會請著個小氣鬼!鄰居徐太新工人姐姐剛到,而徐太則是名牌愛好者,衫鞋手袋皆要名牌,唔想工人一黎就比名牌佢著,故此問我有無衫唔要轉贈給工人姐姐,我當然有啦!執左2大袋19件衫和3件褸.......完全顧唔到我個小氣工人姐姐會為此而唔開心,佢問我係咪好唔鐘意佢?點解我衣服送比人地工人姐姐都唔送比佢?我即時問她:{你有無人地咁瘦?有的話我全部衫比晒你好冇?}我真係無好氣再同工人姐姐講啦!由佢黎做至今夏天至冬天大大話已比了70多件衫佢啦!點解佢仲要咁貪心?我家工人姐姐本身已超懶、超古惑、超計較.....估唔到而家仲超小氣,總之11月約滿就bye bye啦!唔使旨意我會同佢續約........
椰菜豆豉鯪魚{全家至愛)
蘿蔔炆腩(全家至愛)
蒜蓉西蘭花{全家至愛)

沒有留言:

張貼留言