2015年4月23日 星期四

睌餐



 
 
 
 
 






 
14-4-2015今日都仲係好咳,都係要轉食中藥啦!睇完中醫又實行我同大囡的承諾,佢考DSE我就陪佢食lunch......老公愛吃花生,特登炸多少少比佢睇電視食!老公見到咁多花生話:{真係忍唔住要啜啖你...}跟住墮即狂風吻比我,大囡笑住話:{你地係咪想我唔食飯都飽?今日又實行大囡考DSE,我就陪食lunch,,見你食得開其實你地有無當我地兩姊妹存在架?成日係度攬攬錫錫,打情罵俏,係咪當我地透明?}我同老公即時相望對笑,我地一家就係咁,成日都說說笑笑地過一天......
肉碎菇仔扒冬瓜{全家至愛)
煎青根魚{全家至愛)
蒜蓉生菜{全家至愛)
咸酸菜花生蜆肉生菜包{全家至愛)
粉葛土茯苓牛大力赤小豆扁豆豬骨湯{全家至愛)
 
 



沒有留言:

張貼留言