2015年7月21日 星期二

晚餐


 
 
 
 
 







 

 

 
15-7-2015今日大囡放榜,雖然只得13分,但同一時間知道大囡去英國入學試合格,我更加放下心頭大石!其實大囡13分,真係已過不失,完全無盡力溫習,我同老公都已經好滿意!約左大囡食lunch,跟住我同細囡去睇中醫,然後又陪兩個囡飲咖啡........
普寧豆醬油麥菜(全家至愛)
梅菜蒸肉餅{全家至愛)
芝士焗田螺{全家至愛)
清蒸石班{全家至愛)
胡椒絲瓜花蛤湯{全家至愛)


2 則留言:

  1. Mabel:
    ~成積唔錯啦!! 最開心係英國間學校收咗大女!!
    ~你個女好獨立, 自己肯去英國讀書, 當年, 如果唔係屋企人迫, 我唔會黎外國讀書.
    ~她幾時起程去英國?? 我有啲唔捨得你大女呀!!

    回覆刪除
  2. 係呀!好開心.....
    佢突然大過左好多...識諗左好多...
    12/9,我自己都好唔捨得.....

    回覆刪除