2015年8月6日 星期四

晚餐




 




 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 


 



 
 
 
 
 
 
 
1-8-2015大囡明明話做埋今日就辭職,點知又話經理留佢,佢想繼續做到月尾!聽到我真係好嬲!回房係fb寫左呢段野和post左些相比大囡,我只係想大囡明白我諗乜.........
Mona,
究竟你返到幾時先辭職?
當初比你做份兼職,
諗住你玩玩下,
完全估唔到你會咁認真、咁勤力去返工!⋯⋯
你巳經做左3個多月都無呻過幸苦!
我真係好佩服你咁捱得.....
乜野人生經驗你都體會到了!
係時候停下來為自己好好準備一切。
阿囡你仲有42日就要起程去英國讀書,
媽咪真係真係好想同你周圍去玩下食下,
日子越近我的心情就越矛盾。
從小媽咪就不愛讀書,
中三後就放下書包而投身工作,
我自問係一個無學識無文化的媽咪,
但我好慶幸有你這位勤奮乖巧的女兒,
縱使我有千萬個不捨你隻身去海外讀書,
但一想到你將來前途的問題,
我只好讓你追尋自己的目標和理想.......
希望你能願望成真!
做你想做的事.....

芽菜薑蔥手撕雞{全家至愛)
九菜花火腩(全家至愛)
咖喱炒蟹{全家至愛)


2 則留言:

  1. 看到我流淚...做媽媽一切一切都係為了兒女,將來我做媽媽希望做到你一半都好啦...放心,囡囡一定明白你苦心...

    回覆刪除
  2. 真係要做左人媽媽先知{養兒一百歲,長憂九十九...}呢個道理!

    回覆刪除