2015年12月30日 星期三

12月之星聚會















 















 

19-12-2015今日一行16人去左{泰軒}為12月之星主角我和朱仔慶祝生日。可能呢排個人唔開心,藉著今晚大家咁開心玩圍梅,我又乘機狂隊啤酒,輸都輸得開心,飲都飲得特別大啖.....老公成晚不停係旁邊昅住我玩,佢只在旁陪住我,不停問我:{係咪醉?唔好玩啦!返屋企啦!}
卒之玩到2點散場......老公係車不停問我:{有無飲醉酒?得唔得?要唔要嘔?}我話:{我乜事都無,我今晚好開心....}老公話:{我知啦!今晚笑得最大聲係你.....}我話:{原來對住班朋友係最真架?佢地唔會猜度我、唔會妒忌我......我點佢地都會咁錫我架!}老公話:{呢個世界最錫你的人係我,你開心我會更開心,你唔開心我會好擔心.....}就係咁我又係車度喪喊啦!老公同我講:{我地要活係自己世界裏,不要再理人家點睇我地,我地要-日比-日活得開心,好冇?}一落車我攬住老公話:{我應承你唔會再諗佢地點對我唔好,我每日只會想你有幾錫我就夠.....}攤落床已4點多,又累了老公陪我捱夜.....
 
 
 


4 則留言:

  1. Mable,不要為一少撮人而唔開心,相信鍚妳的人總比傷害妳的人多很多,不要再為他們留眼淚,這樣只會令關心妳的人擔心妳,別人的思想、行為我們是阻止不到的,別理會他們吧!由認識妳到現在見到妳越來越幸福、生活越來越好、兩個囡越來越孝順、妳越來越青春美麗、朋友亦越來越多、關心妳的、鍚妳的人多到數唔晒……這些都是妳值得擁有的,因為妳從不計較、真心待人不問回報,認識妳的朋友都會感受到妳這份熱誠,妳要在傷害妳的人面前笑得大聲點,把他們嘴巴合起來。

    回覆刪除
  2. 阿琴,經過這段打完齋唔要和尚的時段,我深刻體會人情冷暖。講真真係朋友個個都待我如親人般好。我學懂要對自己好,咁樣阿粉先會開心。

    回覆刪除
  3. mable 加油,錫晒你.................新一年要身體健康.......呀

    回覆刪除