2015年12月29日 星期二

打邊爐


 



16-12-2015唉,真係好人難做!點解咁多年默默付出...從不計較...只換來別人在背後說三道四鬧我自私,只懂自己過好生活,去旅遊,食好住好著好.........以往的我好介意你地點睇我講我,但今日的我比你地迫到心死了!你地講乜巳對我亳不重要,係你地令我同老公終於清醒,終於睇清你地份人,知道繼續幫落去只會係儍仔。以後你地鐘意點鬧我就點鬧我,我已不再在乎你地的說話,我只想講:[我對得住天地良心,問心無愧......}你地唔念我地兩公婆對你地份恩情,唔念我地幫左你地幾多都唔緊要,一切一切由今日起到此為止,以後有乜我地兩公婆都唔想去知唔想去理,你地自己攪掂啦!唔好再煩我地兩公婆。乜而家世界係咁架?幫就係必須,唔幫就比人話自私,係咪走回共產黨年代,係咪老公搵幾多錢,扣除屋企使費,剩餘一概要上繳兼充公?點解你地對我地兩公婆咁泠酷無情?點解?????????錫我的親朋戚友個個見到我開心都會替我開心埋一份,但點解只有你地會妒忌我?心痛到眼淚流不停,老公安慰我要抹去眼淚抹走不快,不要再為無謂事傷透腦筋。我想講我fb有三百幾位朋友,我唔會因你們妒忌我快樂而將我的快樂不與大家分享,我會繼續分享我的生活事,你地唔鐘意睇可冊除我......今晚天氣凍,老公想打邊爐,做老婆一定會滿足老公的要求。拿,今晚我又食得好兼好開心快樂啦!如果睇到又谷氣又眼冤就唔該咪睇啦!

3 則留言:

  1. 唔好唔開心啦! 我唔係你fb frd, 但我由yahoo睇你到而家, 我地雖然未有見過面, 但從文字都睇得出你個心地係好嘅! 將d唔開心嘅嘢抹走去, be happy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先多謝你一路以來的支持,多謝你明白我係一個乜野人,從今起我不會再諗唔開心的事,我要活得更開心。

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除