2016年1月29日 星期五

晚餐





11-1-2016大囡要搬屋啦!寄宿家庭Tracy同大囡講不能再繼續照顧大囡,原因係佢搵到真愛要好好把握,佢要兼顧男友兩位女兒,所以照顧唔到大囡和她的同房同學。當大囡知道時不知幾開心,大囡好尷尬話:{以後唔使再聽到佢地兩個滋擾的聲音....}我問大囡:{乜聲音?}大囡笑住話:{我唔想聽到的聲音...可能佢地太開心太忘我...完全忽略左佢同同房存在...每次我同同房聽到都會即刻帶耳塞...}完全無估到大囡除了要面對學業外仲要面對以上問題,4個月裏大囡搬第3次屋啦!我同老公都覺得對大囡有得著,第一次同房係荷蘭妹,第二次同房係西班牙妹、第三次同房係法國妹,大囡係短時間內學懂與人相處,知道更多人家的生活文化,的確係好寶貴......
蘿蔔炒鯪魚肉{全家至愛)
芥蘭炒腊腸(全家至愛)
豆豉炒油麥菜(全家至愛)
苦瓜炒蛋{全家至愛)


2 則留言:

  1. 大囡真係乖女。處理好自己既問題!
    你安心曬

    回覆刪除
  2. 見佢咸長左好多,真係安心左少少啦!

    回覆刪除