2016年1月28日 星期四

焗蕃薯


















10-1-2016今日Candy又黎屋企做水機示範比阿哥、阿媽和細佬睇,見有蕃薯係度就整焗蕃薯比大家食,個個都大讚:{好正.....}侄仔7個月大超得意,我又忍唔住狂搣倥隻豬脾仔。晚上去左{大榮華}食豬油撈飯,回家收到大囡電話話比人偷左部電話。事緣大囡係快餐店同一位同學一齊食年餐和做功課,突然有個女仔頸掛住工作證,手楂住個捐款箱,個女仔手拿上一疊資料放上檯比大囡睇,叫大囡做伍亳子英磅善事幫幫有需要的人,個女仔煩擾左大囡好幾分鐘,大囡怕了她無奈地從銀包拎伍亳子入落捐款箱做善事,個女仔不停同大囡鞠躬多謝,跟住就拎番起檯面疊資料走。大囡見到個女仔急急推門奔走過對面馬路,然後上左架私家車離去,大囡覺得好奇怪,點解咁急於走?此時大囡先發覺檯上電話已不見了,大囡馬上去警署報案,人在異地乜都要靠自己,突然覺得阿囡成長了!大囡同老公講:{對唔住,佢話累老公唔見錢...}老公話:{唔緊要,唔見電話好閒,最緊要個人無事。}大囡問老公:{爸爸你有無怪我蠢?}老公話:{儍妹,每個人都有大意的時候,況且人地係有預謀和策略,此終防不勝防,經過呢次你要學譏經一事長一智,以後電話不能放檯上啦!}跟住大囡話我唔鬧佢佢好唔舒服,我馬上送上兩個字比佢就係{衰女},我問大囡:{滿意未?}大囡即時笑晒口話:{安樂晒!}不過大囡自己好唔開心,因為有好多相片和資料無晒!

4 則留言:

  1. 錢財身外物,父母最緊要仔女人生安安全全就可,當作人生經驗,囡囡好叻,大個女,Mable你可放心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 看見大囡短短4個月成熟了不少

      刪除
  2. 人在外地,做父母一定好擔心!
    你大囡真係生性👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢過到去處理問題叻左好多.....

      刪除