2016年2月23日 星期二

東京之旅-第5天







 



 

 
 
 

 


 





 
 
 
 
 
 


18-1-2016話咁快又第5日啦!老公尋晚話如果落埋雪,呢次旅程就完滿啦!我一起身拉開窗簾見到落雪,即刻同老公講,老公即刻彈起身睇,略到落雪老公不停講:{good.......}食完早餐老公急急出外玩雪,呢個大細路完全唔怕凍仲執雪黎影相,我真係服得佢好緊要。因為落雪關係我地架車入唔到酒店,我地延遲左40分鐘先出發,所以今日行程超趕急。我地第一站去淺草神社,在又凍又雨的情況下行既狼狽又凍到震,急急影相急急走人,寒冷下食煨栗子成身即時暖晒。跟住再去築地食拉麵和魚生,然後再去食lunch,松板牛超正,我地一人order一件,另外老公仲叫左鮑魚和海膽,我地仲開紅酒飲,食飽飽就去機場啦!我今次行李又超磅左4kg,入到閘又作最後衝刺買手信,呢次旅程既開心又難忘,期待下年再來東京........

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言