2016年5月28日 星期六

我的母親節




















6-5-2016每年正日母親節都係同阿媽慶祝食飯,所以細囡提前同我慶祝母親節,今晚呢餐飯細小姐埋單,食左9佰幾蚊,我問細囡:{肉赤嗎?}細囡話:{你喎!食幾多錢郡唔肉赤......}聽真係甜到入心.......細囡問我:{你係咪唔嬲爸爸啦?}我話:{你邊隻眼見到?}細囡話:{我見你地一齊影相,以為好番...}我話:{你睇清楚我無蹺佢手,係佢又搭膊頭又靠個身理黎我度咋!}細囡話:{你真係好麻煩,次次爸爸激嬲你,你都要嬲佢咁耐......}我話:{我鐘意呀!你理得我呀!}細囡即時話:{係嘅,係嘅,你鐘意點就點啦!}

沒有留言:

張貼留言