2016年10月29日 星期六

青木瓜牛蒡茶
























8-10-2016今日先去香工行街,衫平到不得了,又買到滿載而歸。跟住去探阿嫲,全閒房都投訴阿嫲尋晚好曳好嘈,好彩阿嫲醒目識同各位講:[對唔住]先唔會惹人討厭。老公黎接我時一拎起個膠袋瞪大眼望住我話:[咁重你行完街仲乜唔call我車你黎醫院?}我話:{怕你唔得閒...}老公話:{你拎咁重野知唔知我會心痛?}我話:{知...}老公即時話:{知就好啦!以後記得call左我先,ok?}老公你真係太錫我啦!今晚晚餐過二人世界,回家再來一人一杯青木瓜牛蒡茶.....

2 則留言:

  1. Mabel,
    你真係很喜歡買衫,有啲我都好鐘意,好時尚.
    你老公好錫你

    回覆刪除
  2. 我一係唔去行街一行一定有收穫....

    回覆刪除