2016年11月3日 星期四

腐竹雪蓮子糖水





27-10-2016聚會完结就去探阿嫲,跟住去做Facil,做完老公黎接我,今晚晚餐食米線就算!回家就來碗腐竹雪蓮子糖水,老公好鐘意食......我食完問老公;{你今日見洼我背影行,你覺得我肥唔肥呀?}老公話:{肥你阿媽...}我再問老公:{咁我對腳粗唔粗呀?}老公話:{粗你阿媽....}我又再問老公:{咁我籮柚大唔大呀?}老公話:{大你阿媽...}我又問老公:{咁我靚唔靚呀?}老公話:{靚你阿......}跟住就笑住揀我條頸話:{你陰我...}我話你仲未答我,我靚唔靚,老公話:{靚..好靚...靚爆鏡.....}我地兩公婆就係咁也都可玩一餐笑一餐..........

沒有留言:

張貼留言